Biuletyn Informacji Publicznej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulejówku

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Adres ePuap: /mopss/SkrytkaESP
  • Dzienny Dom Senior+
  • monitor polski
  • Rodzina 500+
  • mpips
  • obywatel
  • Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sulejówku

Treść strony

Nr AK.110.1/2016 - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Nr AK.110.1/2016

OGŁOSZENIE  O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2014 r. poz.1202 z późn zm.)

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulejówku   ogłasza nabór

kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze do spraw  świadczeń rodzinnych

i wychowawczych

wymiar czasu pracy 1 i 1/2 etatu

1. Wymagania niezbędne :

  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3  ustawy  z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne,
  • znajomość biegłej obsługi komputera i sprzętu biurowego,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
  • znajomość przepisów  kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych i rozporządzeń wykonawczych, 

2. Wymagania dodatkowe :

  • znajomość pakietu biurowego MS Office, portalu informacyjno-usługowego Emp@tia, 
  • staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • kreatywność, sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność  dobrej organizacji pracy,
  • zdolności analityczne,
  • dyspozycyjność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • obsługa klienta,
  • przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego, rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego, prowadzenie korespondencji w tym zakresie, przygotowywanie zaświadczeń, opracowanie i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie świadczenia wychowawczego, świadczeń rodzinnych
  • przygotowywanie informacji do sprawozdań,  
  • obsługa platformy Emp@tia, systemu dziedzinowego do obsługi świadczeń rodzinnych, wychowawczych,
  • postępowanie w zakresie  egzekucji administracyjnej,
  • archiwizacja dokumentów i dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań,
  • wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań z zakresu świadczeń wychowawczych, rodzinnych.

 

4. Warunki pracy na stanowisku

  • wymiar etatu: pełen etat i 1/2 etatu
  • miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulejówku, ul. Świętochowskiego 4,
  • praca w pomieszczeniu biurowym, na parterze,

 

  • pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • praca przy komputerze, ze względu na charakter obowiązków,
  • norma dobowa pracy dla całego etatu wynosi 8 godz., tygodniowo 40 godzin,
  • narzędzie pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, fax, skaner,
  • praca wymaga współdziałania z innymi pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulejówku.

  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W  miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3)  podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie przygotowawcze o przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,

4) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,

5)  kwestionariusz osobowy,

6)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem ( oryginały do wglądu),

7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy aktualne zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia ( oryginały do wglądu),

8)  kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

9) oświadczenie o stanie zdrowia,

10) w przypadku kandydata będącego osobą niepełnosprawną, która zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązana do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Termin, miejsce i forma składania dokumentów

  • wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem osoby składającej ofertę z adnotacją „ Nabór na stanowisko urzędnicze  do spraw świadczeń rodzinnych i wychowawczych”  można:

a) złożyć w siedzibie MOPS w Sulejówku, ul. Świętochowskiego 4 w dziale kadr i administracji ( budynek w podwórku)  od poniedziałku do piątku w godzinach:  poniedziałki  od 8 do 17, wtorki-czwartki 8-16, piątki 8-15   w nieprzekraczalnym  terminie do  10 marca 2016 r. - b) przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 05-071 Sulejówek, ul Świętochowskiego 4, również w  nieprzekraczalnym  terminie do  10 marca 2016 r.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia dokumentów w siedzibie MOPS lub data dostarczenia przesyłki do MOPS.

Aplikacje, które wpłyną do MOPS po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane .

 

Szczegółowych  informacji udziela  MOPS  - dział kadr i administracji   05-071 Sulejówek 

ul. Świętochowskiego  4   Telefon :  22 7839967 .

Nabór prowadzony jest na dwa  stanowiska: 1 etat i 1/2 etatu.

W czasie prowadzonej procedury rekrutacji, we wstępnej fazie dokonana będzie analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym.

 Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej do rozmowy kwalifikacyjnej, której celem  jest  sprawdzenie  podstawowej wiedzy na stanowisku  pracy oraz weryfikacja  informacji zawartych w aplikacji.

 Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  http://bip.mops.sulejowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Sulejówek.

 Załączniki do wypełnienia znajdują się w zakładce PRACA W MOPS - Kwestionariusze

  1. kwestionariusz interpersonalny
  2. oświadczenie w zakresie zdolności do czynności prawnych
  3. oświadczenie w zakresie danych osobowych

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik MOPS
  • opublikował: Pracownik MOPS
    data publikacji: 2016-02-29 13:04

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 13873
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-10-14 14:45:57